Torsdag

Jaha torsdag idag då ja. Trevligt att man hade huvudvärk hela natten lång så blev att skippa första lektionen och sedan gå på eftermiddags lektionen. Gjorde väl en uppgift där. Hatar verkligen matte B. Ska fråga om jag får byta till företags ekonomi i stället. larar verkligen inte matte alltså. Men men. Idag blir det bara en massa pluggande och mys med min sötaste Tobbe. Har inte träffat han sen jag stack till skolan, saknar han sjukt ycket. Men man behöver ju i o försig komma bort från varandra också. ha ha. Nu väntar jag på att pappa ska komma så jag kan få min mat så jag kan värma det. Nej nu får jag väl plugga lite till. Skrive kanske mer senare ikväll.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0