Onsdag

Har ju skaffat ny blogg. Var inte så nöjd med den andra dock. Men denna ska nog fungera tror jag :)
Lite trött är man allt idag. Somnade så himla sent :( Men men. Har varit i skolan idag och lämnat in papperna om arbetsmiljö och säkerhets frågorna. Sen pratat med läraren om min nya praktik plats. Skönt att ha det gjort. Nu blir det väl att plugga en stund. Fast först lite vila :) Sötis kommer hem om en timme och en kvart typ. Saknar honom mega mkt. Men han ör duktig som jobbar, fast det regnar ute :) Ha ha.
Kommer säkert in och skriver lite mera sen :)
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Rebecca - 18 år och gravid!

Ska följa din blogg sötan! :) hihi.



Jag har frågestund på min blogg, ställ frågor :) <3

2011-03-09 @ 17:52:58
URL: http://reboow.blogg.se/
Postat av: Emellie

Tack så mkt gumman :) Det ska jag absolut göra :) <3

2011-03-12 @ 22:59:28
URL: http://nabbesta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0