Lördag

Hej Hej, har inte uppdaterat på nån dag. ( Har inte haft tid).
Men i alla fall så i fredes var jag först i skolan och hade svenska. Lika kul som vanligt tycker jag :) Jag Zerina och Ida är i en grupp å vi jobbar om: Varför män ska ha mer i lön än kvinnor. Vi ska ha en debatt om detta sedan så vi är Emot detta då. Haha undrar hur det kommer att gå faktiskt. Kan ju bli ganska kul i med att vi är emot 4 killar haha. Sen efter skolan gick jag hem till min kära broder och spelade xbox. Har blivit grymt kör i Call of Duty :) Haha Sen kom min sötis dit å spelade lite och tittade på. Sen satt vi och väntade på mamma, när hon äntligen kom så satt vi och funderade på vad vi skulle äta. Jag å mamma körde ner till ica å köpte bakad potatis till oss (mig å mamma) Brossan å tobbe fick stuvade makaroner och köttbullar :) Sen åkte vi hem å skulle kolla på film men vi gick och la oss i stället :)
Lördag: Gick upp halv 10, körde bort till brossan å hämtade upp han. Sen inom ica å köpa banan lådor haha. Sedan vidare till Hästveda för att hjälpa mamma att flytta ut sina saker. Hennes saker lämnade vi hemma hos farmor, där dom får vara tills hon får någon lägenhet :)
Nu sitter jag hemma hos Tobbe å tittar lite på TV. Inget bra på idag :( Får väl sätta på en bra film sen :) Ska hämta mamma när hon ringer å köra upp till stoffe då med å hämta några filmer :) Hehe.
Ville bara skriva att jag är så otroligt kär så det inte bara går att vara mer kär än så :) Tobbe är det underbaraste som finns i mitt liv <3 Han är allt man bara kan önska sig. Han har den dära kroppen som jag drömt om faktiskt :) Hihi. Tur att vi hittade varandra tycker jag :)
Nu ska jag väl titta vidare på TV tills mamma hör av sig. Ha det bra alla :)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0