Fredag

Hejhej.
Nu har jag inte uppdaterat här på nästan en vecka. :(
Har ju haft min datorn hos älsklingen så har inte kunnat skriva här. Men jag ska försöka sköta detta bättre i alla fall.
denna veckan har gått snabbt. Har börjat på min nya praktik, på family house. Trivs som fisken i vattnet där. Finns absolut ingen bättre praktik plats. :) <skolan har också varit helt okej. Fast idag har jag sån himla migrän, kunde knappt resa mig innan idag. Men det börjar bli bättre nu.
Sitter och äter mina negerbollar :) Väldigt goda faktiskt. I helgen lär det väl inte hända ett skit som vanligt! Vi skulle igentligen åkt till Hässleholm och ätit på restaurang och sen bowla, men han fick inte sina pengar idag, så det får bli nästa helg :)
På måndag så ska jag köra till Dennis och prata om tatueringar :) Kul kul, hoppas det blir bra mitt projekt :)
Nu ska jag spela lite Counter Strike å bli sur haha :)
Skriver i morgon igen :)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0