Lördag

Jahopp. Vad ju ett tag sen man skrev, har haft så mkt att göra så jag har helt glömt bort min lilla blogg. Men jag får försöka att få tummen ur röven å skriva varje dag :)
Igår gjorde jag inte så mkt var på hudvårdsparty  hemma hos My (zebbe) Det var roligt efter det så stack jag hem till pojken sen fick jag köra my,zebbe å myh till killeberg, de skulle på fest, sen stack vi hem å spelade lite å sen la vi oss å kolla på film.
idag så har vi varit på tippen och slängt en massa skit, å nu seder vi hemma hos pojken å gör inte ett skit. Har ganska tråkigt vill hitta på något idag ör ju hur skönt väder som helst ute :) men men får vl se vad vi hittar på.
Hoppas att jag inte skriver allt för sällan igen!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0